رسیدگی به بیش از ۴۹۰۰ درخواست مردمی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه
در دی ماه ۱۴۰۳، مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه به ۴۹۱۱ درخواست مردمی رسیدگی کرده است. به گزارش قوه قضائیه، سید علیاصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه، با اشاره به رویکردهای این مرکز در پاسخگویی به مراجعان، گفت: واحد پاسخگویی این مرکز با توجه بیشتر به جنبههای حقوقی مسائل مطروحه، به ارشاد حقوقی متقاضیان … ادامه خواندن رسیدگی به بیش از ۴۹۰۰ درخواست مردمی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.