واکنش جهاد اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق

در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به محله المزه در دمشق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش قاطعی نشان داد. به گزارش جام جم آنلاین، جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: حمله رژیم صهیونیستی به محله المزه در پایتخت سوریه، شدیداً محکوم می‌شود. این حمله که به فرماندهان سپاه پاسداران ایران هم انجام شده است، جزء تلاش‌های رژیم غاصب برای صدور شکست نظامی خود در منطقه می‌باشد.

بیانیه جهاد اسلامی

در بیانیه‌ای، جهاد اسلامی افزود: این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی باعث افزایش همبستگی ما می‌شود و ما معتقدیم که این اقدامات، جایگاه سوریه در حمایت از آرمان فلسطین را خدشه دار نمی‌کند. هیچ‌گونه خللی در نبرد با دشمن ایجاد نخواهد کرد.

شهدای حمله هوایی

روابط عمومی کل سپاه نیز در اطلاعیه‌ای از شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم و نیروهای سوریه به دلیل حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داد.

تبریک و تسلیت

با تبریک و تسلیت به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، شهادت شهیدان حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را گرامی داشته و این افتخار را برای ملت ایران و فلسطین تبریک می‌گوید.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *