جهش ۳۴ برابری ارزش سهام عدالت

پس از اعمال آخرین تغییرات در سرمایه شرکت‌های بورسی موجود در سبد سهام عدالت، شاهد افزایش چشمگیر ارزش این سهام بودیم. بر اساس آخرین محاسبات، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۳۶ تومان رسیده است که نشان‌دهنده افزایش قریب به ۳۴ برابری ارزش این سهام است.

به همین ترتیب، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی به ترتیب به ۱۶ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۴۶۷ تومان و ۳۴ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۴۴۳ تومان رسیده است.

لازم به ذکر است که سبد سهام عدالت شامل ۴۹ شرکت است که ۱۳ شرکت آن غیر بورسی و ۳۶ شرکت بورسی هستند. به دلیل تفاوت در درصد سهام هر شرکت در سبد سهام عدالت، ممکن است ارزش سبد سهام هر فرد اندکی با ارقام ذکر شده متفاوت باشد.

برای اطلاع دقیق از ارزش روز سهام عدالت خود، توصیه می‌شود به سامانه سهام عدالت به آدرس sahamedalat.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی، از آخرین وضعیت دارایی سهام عدالت خود مطلع شوید.

این افزایش قابل توجه در ارزش سهام عدالت، نشان از رشد قابل توجه بازار سرمایه و شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت دارد. با این حال، لازم به ذکر است که ارزش سهام در بازار سرمایه دائماً در حال تغییر است و عوامل مختلفی بر آن تأثیرگذار هستند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *