ساماندهی تورهای گردشگری و خانه‌های مسافر در ساری

قاسم قادری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری، از برنامه‌ریزی برای ساماندهی تورهای گردشگری غیرمجاز و خانه‌های مسافر در این شهرستان خبر داد. وی با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری ساری و افزایش تعداد مسافران، بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رفاه و امنیت گردشگران تاکید کرد.

به گفته قادری، با همکاری دستگاه‌های مرتبط، مراکز رزرواسیون و اطلاع‌رسانی در نقاط مشخصی از شهر مستقر خواهند شد تا مسافران بتوانند به راحتی و با اطمینان از خدمات مورد نیاز خود بهره‌مند شوند. همچنین، با توجه به وجود ۳۶ دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی فعال و صدور مجوز برای چهار دفتر جدید، بستر برگزاری تورهای مجاز فراهم شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی ساری با بیان اینکه تورهای غیرمجاز علاوه بر ایجاد مشکلات امنیتی، به صنعت گردشگری نیز آسیب می‌رسانند، از همکاری با پلیس فتا و دستگاه قضایی برای برخورد با اینگونه تخلفات خبر داد.

در مجموع، می‌توان گفت که اقدامات انجام شده در جهت ساماندهی صنعت گردشگری در ساری، گامی مهم در راستای ارتقای کیفیت خدمات و جذب بیشتر گردشگران به این شهرستان محسوب می‌شود. با ساماندهی تورهای گردشگری و خانه‌های مسافر، می‌توان انتظار داشت که ساری به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم کشور، جایگاه خود را بیش از پیش تثبیت کند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *