صدور بیش از ۴ میلیون سند مالکیت در روستاها و شهرهای کوچک

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از صدور بیش از چهار میلیون جلد سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر داد. این اقدام مهم در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن انجام شده و به مالکان این املاک امکان می‌دهد تا از حقوق قانونی خود بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن، تاکنون بیش از سه میلیون و ۶۶۲ هزار سند برای املاک روستایی و ۳۸۰ هزار سند برای املاک شهری صادر شده است. همچنین، برنامه‌ریزی برای صدور بیش از ۱۲۸ هزار سند جدید برای املاک روستایی و ۴۱ هزار سند برای املاک شهری در سال جاری در دست اجرا است.

این دستاورد بزرگ حاصل همکاری مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و گامی مهم در راستای تثبیت مالکیت و ایجاد امنیت حقوقی برای روستائیان و ساکنان شهرهای کوچک محسوب می‌شود.

صدور سند مالکیت برای املاک روستایی و شهری علاوه بر ایجاد امنیت حقوقی، به توسعه و آبادانی روستاها و شهرهای کوچک نیز کمک خواهد کرد. با داشتن سند مالکیت، مالکان می‌توانند نسبت به املاک خود سرمایه‌گذاری کنند و از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با افتتاح برخی از واحدهای مسکونی روستایی و شهری در هفته دولت، گام دیگری در راستای خدمت‌رسانی به مردم برداشته است.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *