هزاران قطعه زمین جدید در خوزستان به جوانان تعلق می‌گیرد!

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد: در قالب طرح جوانی جمعیت، به زودی 7500 قطعه زمین به متقاضیان در این استان واگذار می‌شود.

میثم آذرسا با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن در خوزستان، اظهار کرد: از مجموع 77 هزار واحد مسکن مهر در این استان، تاکنون 64 هزار واحد تکمیل شده و مابقی درگیر مسائل حقوقی هستند.

وی افزود: تا هفته دولت، 2 هزار واحد دیگر از مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد. همچنین 600 فقره آسانسور برای این واحدها از صندوق ملی مسکن درخواست شده است.

آذرسا در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان گفت: در حال حاضر 20 هزار واحد فعال در این طرح وجود دارد که به طور متوسط 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها در این طرح، از جذب 1500 میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن برای پویاتر شدن سایت‌های مسکن استان خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در ادامه بیان کرد: برای ساخت مسکن در این استان، حدود 3 هزار هکتار زمین هدف‌گذاری شده که از این میزان، 110 سایت مسکن به مساحت 210 هکتار در حال آماده‌سازی است و 730 هکتار دیگر نیز برای یک ماه آینده برنامه‌ریزی شده است.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *