درخشش فوتسالیست‌های دختر گیلانی در مسابقات کشوری

تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر متوسطه اول گیلان با کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات کشوری، افتخار بزرگی را برای استان رقم زد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات با حضور ۲۶ تیم از سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در پایان تیم گیلان با شکست در دیدار فینال، به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

حامد رضانژاد، رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی گیلان، با ابراز خرسندی از این موفقیت، کسب این مقام را نتیجه تلاش ورزشکاران، حمایت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت استان و همکاری خوب انجمن ورزشی فوتسال دختران آموزش و پرورش با هیئت فوتبال استان دانست.

اعضای تیم قهرمان:

تیم فوتسال دانش‌آموزان گیلان متشکل از استعدادهای جوانی از شهرستان‌های مختلف استان بوده که با تلاش و تمرینات مستمر توانستند به این موفقیت دست یابند.

اهمیت این دستاورد:

  • ترویج ورزش در بین دختران: این موفقیت نشان می‌دهد که دختران گیلانی در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله فوتسال، توانایی رقابت در سطح ملی را دارند.
  • افزایش انگیزه برای ورزش: این پیروزی می‌تواند انگیزه‌ای قوی برای سایر دانش‌آموزان دختر باشد تا به ورزش روی بیاورند.
  • افتخار آفرینی برای استان: کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات کشوری، افتخار بزرگی برای استان گیلان است و نشان از پتانسیل بالای ورزشکاران گیلانی دارد.

تقدیر و تشکر:

لازم است از تلاش‌های کادر فنی تیم، حمایت‌های مسئولین و همچنین خانواده‌های ورزشکاران که در این موفقیت نقش بسزایی داشته‌اند، تشکر و قدردانی شود.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *