ضرورت سرمایه‌گذاری کلان در دوومیدانی برای کسب مدال‌های آسیایی و المپیک

احسان حدادی، رئیس فدراسیون دوومیدانی، در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر دوومیدانی، بر اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش مربیگری برای دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر در مسابقات آسیایی و المپیک تاکید کرد. وی اعلام نمود که با سرمایه‌گذاری حدود ۶۰ میلیارد تومان برای جذب مربیان خارجی، می‌توان به کسب ۱۴ مدال در بازی‌های آسیایی آینده امیدوار بود.

حدادی با اشاره به پتانسیل بالای ورزشکاران ایرانی در رشته دوومیدانی، بر لزوم فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب برای رشد و پیشرفت آنها تاکید کرد. وی همچنین از آغاز اردوهای تمرینی برای ورزشکاران از اواخر مهرماه خبر داد و بر اهمیت حضور مستمر و بدون حواس‌پرتی ورزشکاران در این اردوها تاکید نمود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی، هدفگذاری برای کسب مدال‌های متعدد در بازی‌های آسیایی و المپیک را از اولویت‌های اصلی فدراسیون دانست و بر لزوم حمایت همه جانبه از ورزشکاران و مربیان تاکید کرد. وی همچنین از حمایت از ورزشکاران زن و ایجاد فرصت‌های برابر برای آنها خبر داد.

در مجموع، سخنان احسان حدادی نشان می‌دهد که فدراسیون دوومیدانی با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری مناسب، به دنبال ارتقاء جایگاه دوومیدانی ایران در سطح آسیا و جهان است. با این حال، تحقق این اهداف مستلزم حمایت همه جانبه مسئولان، سرمایه‌گذاران و مردم از این رشته ورزشی است.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *