افتتاح بزرگترین آکادمی بیلیارد و اسنوکر خاورمیانه در ایران

ایران با افتتاح آکادمی بیلیارد مارکت، گامی بزرگ در جهت توسعه و ارتقای ورزش بیلیارد و اسنوکر در منطقه برداشته است. این آکادمی که در زمینی به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع در تهران احداث شده، به عنوان بزرگترین و مجهزترین باشگاه بیلیارد و اسنوکر خاورمیانه شناخته می‌شود.

مراسم افتتاحیه این آکادمی با حضور مسئولان فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مربیان، داوران و چهره‌های سرشناس ورزش کشور از جمله حسین قره‌گوزلو، قهرمان مسابقات اسنوکر جهان، و قهرمانان ووشو جهان، غلامرضا شعبانی و الهه منصوریان برگزار شد.

آکادمی بیلیارد مارکت با دارا بودن میزهای استاندارد و به روز جهانی، امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای را برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی فراهم آورده است. این مجموعه علاوه بر بخش‌های مختلف بازی، دارای بخش‌های آموزشی، تفریحی و خدماتی نیز می‌باشد.

افتتاح این آکادمی نشان از رشد و توسعه ورزش بیلیارد و اسنوکر در ایران دارد و می‌تواند زمینه‌ساز پرورش استعدادهای جدید و کسب افتخارات بیشتر برای کشور در عرصه بین‌المللی باشد.

با توجه به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روان افراد و نقش آن در پر کردن اوقات فراغت جوانان، ایجاد چنین مجموعه‌های ورزشی حرفه‌ای و مجهزی، گامی مهم در راستای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در کشور محسوب می‌شود.

مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *