بازدید ۱۵۸ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری ملایر


در ایام نوروز، شهرستان ملایر شاهد حضور پرشور گردشگران و بازدیدکنندگان از آثار باستانی و جاذبه‌های فرهنگی خود بود. به گزارش ایسنا/همدان، ابراهیم جلیلی، مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر، با اعلام این خبر افزود که بیش از ۱۵۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کرده‌اند.

جذب گردشگر در ملایر: استراتژی‌ها و دستاوردها

این افزایش بازدید نتیجه تلاش‌های گسترده‌ای است که در زمینه ترویج گردشگری ملایر انجام شده. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در طول تعطیلات نوروزی، ۱۳ هزار و ۸۰ نفر در مراکز اقامتی شهرستان اقامت داشته‌اند که نشان‌دهنده رشد قابل توجه تعداد گردشگران است.

تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی، هنری و گردشگری با همکاری شهرداری‌ها، اداره ارشاد، اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی از جمله اقدامات مؤثر در جذب گردشگر بوده است. همچنین، تدوین کتابچه الکترونیکی گردشگری توسط شهرداری ملایر نقش مهمی در معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهر داشته است.

افزایش تردد و انتظارات آینده

ابراهیم جلیلی همچنین از ثبت دو میلیون تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی ملایر در نوروز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در تعطیلات عید فطر، شاهد افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی شمار ورود مسافران و گردشگران به ملایر نسبت به سال گذشته باشیم.

تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات

تمرکز بر ارتقای کیفیت خدمات و رفع نواقص احتمالی نیز از دیگر اولویت‌های مدیریت شهرستان در راستای توسعه گردشگری است. با وجود گزارش اعلام نشدن هیچ شکایتی در سامانه مربوطه، نشان دهنده توجه ویژه به رضایتمندی گردشگران است. این نکته بیانگر ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز تحت پوشش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر می‌باشد.

با احترام ، مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *