کشف ۵۰۰۰ لیتر الکل صنعتی قاچاق در مرکز لرستان


در عملیاتی که توسط نیروهای انتظامی شهرستان خرم‌آباد انجام شد، ۵۰۰۰ لیتر الکل صنعتی قاچاق کشف و ضبط گردید. این کشفیات نتیجه تلاش‌های مستمر پلیس در مبارزه با قاچاق کالاهای دارویی و بهداشتی در استان لرستان است.

جزئیات عملیات کشف الکل صنعتی

کنترل محورهای مواصلاتی توسط نیروهای پلیس

سرهنگ نبی‌الله قاسمی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد، در تشریح این عملیات اعلام کرد که نیروهای انتظامی با کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون ولوو که به نظر می‌رسید حامل کالای قاچاق است، مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

کشف محموله قاچاق در بازرسی

در بازرسی انجام شده توسط ماموران کلانتری ۱۹ خرم‌آباد، مشخص شد که خودرو حاوی ۵۰۰۰ لیتر الکل صنعتی قاچاق است. ارزش تقریبی این محموله توسط کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد گردیده است.

اقدامات پلیس در پی کشف الکل قاچاق

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تاکید کرد که پلیس با هدف جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و مقابله با اقدامات سودجویانه در زمینه قاچاق کالاهای دارویی و بهداشتی، با جدیت این مبارزه را دنبال می‌کند. در این راستا، یک نفر نیز به اتهام حمل کالای قاچاق بازداشت شده است.

نتیجه‌گیری

کشف و ضبط ۵۰۰۰ لیتر الکل صنعتی قاچاق در خرم‌آباد نمونه‌ای بارز از تعهد نیروهای انتظامی به حفظ امنیت سلامت و بهداشت عمومی است. این عملیات نشان دهنده تلاش‌های مستمر پلیس برای مقابله با قاچاق کالاهای حیاتی و حفاظت از حقوق شهروندان در برابر اقدامات سودجویانه می‌باشد. پلیس خوزستان با این اقدامات، پیام روشنی به قاچاقچیان می‌دهد که فعالیت‌های غیرقانونی آنها به شدت پیگیری و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *