بالگرد حامل رئیس جمهور پیدا شد، اما اثری از زنده بودن سرنشینان نیست!

۱۵ ساعت تلاش بی‌وقفه برای یافتن بازماندگان

بالگرد حامل رئیس جمهور، که روز گذشته در حین بازگشت از مراسم افتتاح سد “قیز قلعه‌سی” در مرز ایران و آذربایجان دچار سانحه شده بود، پس از ۱۵ ساعت جستجو توسط امدادگران هلال احمر پیدا شد. اما متاسفانه تاکنون هیچ اثری از زنده بودن سرنشینان این بالگرد مشاهده نشده است.

شرایط سخت جوی عملیات جستجو

عملیات جستجو برای یافتن بالگرد و سرنشینان آن، به دلیل شرایط سخت جوی منطقه، از جمله بارش شدید باران، مه غلیظ و تاریکی هوا، با دشواری‌های فراوانی همراه بود. با این حال، صدها امدادگر از جمعیت هلال احمر و نیروهای نظامی، با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری امکانات و تجهیزات مختلف، در نهایت موفق به شناسایی محل سقوط بالگرد در منطقه‌ای به نام “طویل” شدند.

همکاری‌های بین‌المللی در عملیات جستجو

علاوه بر تلاش‌های داخلی، برخی کشورهای همسایه، مانند ترکیه و روسیه، نیز به طور داوطلبانه در عملیات جستجو مشارکت داشتند.

تایید خبر توسط رئیس هلال احمر

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر، با تایید خبر پیدا شدن بالگرد حامل رئیس جمهور، گفت: “صبح امروز بالگرد حامل رئیس جمهور و تیم همراه پیدا شد و تیم‌های امدادی هلال احمر در حال حرکت به سمت موقعیت شناسایی شده هستند.”

ابهام در سرنوشت سرنشینان

با وجود پیدا شدن بالگرد، اما تاکنون هیچ اثری از زنده بودن سرنشینان آن به دست نیامده است. امدادگران در حال حاضر در محل سقوط حضور دارند و به جستجو برای یافتن بازماندگان احتمالی ادامه می‌دهند.

ابعاد این حادثه ناگوار و سرنوشت نهایی سرنشینان بالگرد، در هاله‌ای از ابهام است و منتظر اعلام اخبار تکمیلی از سوی مقامات ذیربط هستیم.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *