تحول سلامت کردستان با دست‌های خیرین

استان کردستان با همت خیرین سلامت، گام‌های بلندی در ارتقای سطح بهداشت و درمان برداشته است. به گفته مهدی مسیمر، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، تاکنون ۸۵ پروژه بزرگ خیرساز در حوزه سلامت به بهره‌برداری رسیده است. این پروژه‌ها که با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کردستان اجرایی شده‌اند، طیف گسترده‌ای از خدمات بهداشتی و درمانی را پوشش می‌دهند. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به ساخت بخش‌های بیمارستانی، مراکز درمان ناباروری، بخش‌های دیالیز و پیوند مغز استخوان، همراه‌سراهای بیمارستانی، خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی و تجهیز بیمارستان‌ها اشاره کرد.

با اجرای این پروژه‌ها، دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی بهبود یافته و نیاز به ارجاع بیماران به خارج از استان کاهش یافته است. همچنین، این اقدامات به ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان کمک شایانی کرده است.

مجمع خیرین سلامت استان از همکاری هزار و هفتصد خیر سلامت خبر داده و این همدلی را مسیری ارزشمند برای ارتقای سطح سلامت جامعه می‌داند. شهروندان می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره کارت مجمع خیرین سلامت، در این حرکت خداپسندانه مشارکت کنند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *