پرداخت بیش از یک میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در فراشبند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات مالی به مشاغل خانگی در شهرستان فراشبند اختصاص یافته است. این تصمیم با هدف افزایش فعالیت‌های اقتصادی در دسته مشاغل خانگی اجرا شده و امیدواریم به توسعه این حوزه کمک کند.

ارتقاء اشتغال در فراشبند

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراشبند، در دومین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان، به جزئیات عملکرد سامانه رصد، طرح مشاغل خانگی، وضعیت پرداخت تسهیلات، و خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی شد.

مسئولیت ادارات در تحقق برنامه‌ها

اسما روئین تن، مسئول این امور، اظهار کرد: تسهیلات مذکور با رعایت شیوه‌نامه‌های استانی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، به متقاضیان پرداخت خواهد شد. این تدابیر با هدف حمایت از مشاغل خانگی و ترویج اشتغال در این حوزه اجرا شده است.

اولویت ایجاد اشتغال و کارآفرینی

فرماندار فراشبند افزود: ایجاد اشتغال و کارآفرینی باید در اولویت عملکرد ادارات و سازمان‌های شهرستان قرار گیرد. درخواست ایشان از شهرداران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، ایجاد نمایشگاه‌های دائمی برای فروش محصولات مشاغل خانگی بود.

مکانی برای نمایش محصولات

روح‌الله انصاری، فرماندار فراشبند، با تأکید بر این موضوع، خواستار اختصاص مکان‌های مناسب جهت برگزاری نمایشگاه‌های دائمی برای فعالان این حوزه شد. این اقدام به معرفی محصولات مشاغل خانگی و افزایش فروش آنها کمک خواهد کرد.

معرفی بهترین مشاغل خانگی

شهرستان فراشبند به عنوان یک منطقه در جنوب غربی استان فارس واقع شده و در فاصله ۱۷۲ کیلومتری شیراز قرار دارد. این تدابیر با هدف ایجاد اشتغال و توسعه مشاغل خانگی در این منطقه اجرا شده و امیدواریم که بتواند به بهبود اقتصاد این منطقه کمک کند.

مجله تحلیلی خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *