“سند ملی موسیقی” در بوته نقد: گفتگویی با مسعود کوثری و پیروز ارجمند

تهران – مهر: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست ویژه‌ای با عنوان “نقد و بررسی سند ملی موسیقی” را با حضور دو مهمان ویژه، “مسعود کوثری” و “پیروز ارجمند” و به دبیری “پدرام جوادزاده” برگزار می‌کند.

این نشست در روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه، ساعت 14 در محل اتاق جلسات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد.

“سند ملی موسیقی” که تدوین و تصویب آن از سال‌ها پیش با چالش‌ها و بحث‌های فراوانی همراه بوده است، در سال 1402 و در جریان جلسه 892 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست “حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی” رئیس جمهور، “محمدباقر قالیباف” رئیس مجلس شورای اسلامی و “حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای” رئیس قوه قضاییه، نهایی شد.

این سند در قالب مصوبه شماره 236 جلسه 895 به تاریخ تصویب 10 بهمن 1402 و شماره ابلاغ 25092 به تاریخ 12 اسفند ماه 1401 به نام “سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران” به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

در این نشست، “مسعود کوثری” استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و “پیروز ارجمند” مدرس، آهنگساز و مدیر اسبق مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ارائه نظرات خود درباره این سند خواهند پرداخت.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *