شیراز و صدرا میزبان هندبالیست‌های آسیایی می‌شوند!

شیراز و صدرا در شهریور ماه امسال، میزبان سیزدهمین دوره مسابقات هندبال آسیایی خواهند بود. این رویداد ورزشی که به مدت ۱۳ روز و از تاریخ ۱۲ شهریور آغاز می‌شود، فرصتی برای تقویت گردشگری ورزشی و سلامت و همچنین بهبود روابط بین‌الملل خواهد بود.

محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس، با اشاره به اهمیت این میزبانی، اظهار داشت: «برگزاری مسابقات آسیایی هندبال در شیراز و صدرا، دستاوردی مهم برای استان فارس محسوب می‌شود و فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری فارس به جهانیان خواهد بود.»

وی در ادامه افزود: «با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری شیراز و صدرا، تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته این مسابقات بین‌المللی در نظر گرفته شده است. این تمهیدات شامل همکاری در حوزه‌های حمل و نقل، تبلیغات، زیباسازی شهری و… می‌شود.»

فرخ‌زاده همچنین از بازدید هوایی از زیرساخت‌های سلامت، مراکز فرهنگی، ادبی و جاذبه‌های طبیعت‌گردی فارس برای شرکت‌کنندگان در این مسابقات خبر داد. هدف از این اقدام، معرفی تنوع و ظرفیت‌های استان فارس به مهمانان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گفته معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس، برگزاری این رویداد ورزشی مزایای متعددی خواهد داشت، از جمله:

  • تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی
  • ایجاد فرصت برای بازدید گردشگران از مراکز فرهنگی و تاریخی
  • ترویج سلامت در جامعه
  • تقویت ورزش حرفه‌ای و رشد زیرساخت‌های ورزشی

مسابقات آسیایی هندبال با حضور تیم‌هایی از ۱۳ کشور در سالن‌های ورزشی شیراز و صدرا برگزار خواهد شد. این مسابقات بدون شک هیجانی به یاد ماندنی برای علاقه‌مندان به هندبال در ایران و سایر نقاط آسیا خواهد بود.

علاوه بر این، میزبانی این رویداد می‌تواند فرصتی ارزشمند برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و گردشگری در استان فارس باشد.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *