فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی بهمن ماه سال ۱۴۰۲

در یک اطلاعیه جدید، سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد که تمام مشمولان با برگ‌های آماده به خدمت، بهمن ماه سال ۱۴۰۲، ملزم به حضور در مراکز مشخص شده در برگ‌های معرفی نامه‌شان هستند.

اقدامات مشمولان دریافت‌کننده برگ‌های آماده به خدمت

با توجه به اطلاعات دریافت شده، مشمولان ملزم به مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (+۱۰) هستند. در این دفاتر، باید برگ معرفی‌نامه خود را دریافت و طبق دستورالعمل‌های مندرج در آن اقدام به ثبت نام در مراکز آموزش کنند.

حضور در محل و زمان تعیین‌شده

مشمولان اعزامی ملزم به حضور در محل و زمان مشخص شده در برگ‌های معرفی‌نامه‌شان در روز یکشنبه یکم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هستند. این حضور ضروری است برای شروع دوره خدمت اعزامی آنان. همچنین، واکسن مننژیت و دوگانه نیز باید همراه خود داشته باشند.

مدارک مورد نیاز

برای اطمینان از حضور موثر در دوره خدمت، مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند. این مدارک شامل برگ‌های آماده به خدمت، برگ مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی، و شناسنامه می‌شوند.

تذکرات اختصاصی

ضرورت حضور به موقع در زمان و محل‌های مشخص شده بسیار اهمیت دارد، زیرا عدم حضور به موقع به موجب ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد.

به این ترتیب، با رعایت دستورالعمل‌ها و حضور به موقع، مشمولان می‌توانند به بهترین شکل ممکن در دوره خدمت خود شروع به اعزام شوند و تجربه‌ی مثبتی از خدمت وظیفه عمومی به دست آورند.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *