ویژگی های دیوار سبز مصنوعی چیست؟

گرین وال یا دیوار سبز مصنوعی یکی از جذاب ترین دیوارپوش هایی است که در طراحی فضاهای مختلف به عنوان اولین گزینه نظر افراد را برای ایجاد یک دیزاین خاص و بی نظیر به خود جلب می کند. این دیوارپوش سرسبز و بسیار جذاب به واسطه ویژگی هایی که داشته موردتوجه افراد بسیاری قرار گرفته و استفاده از آن در محیط های گوناگون با توجه به مزایا و ویژگی هایی که داشته بسیار رضایت بخش است. اما ویژگی های دیوار سبز مصنوعی چیست؟ در این مطلب با هم به طور کامل با تمامی ویژگی های گرین وال یا همان دیوار سبز مصنوعی آشنا خواهیم شد:

7 ویژگی دیوار سبز مصنوعی

گرین وال مصنوعی از ویژگی های متعددی برخوردار که همگی دست به دست هم داده تا این دیوارپوش یکی از بهترین انتخاب ها برای فضاهای مختلف تبدیل شود. در ادامه با 7 مورد از ویژگی دیوار سبز مصنوعی آشنا خواهیم شد:

اجرای سریع و آسان

شما به راحتی با آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی نیز می توانید یک دیوار سبز مصنوعی بسیار زیبا خلق کنید و به طور کلی این دیوارپوش به راحتی و در کمترین زمان ممکن به شکل های مختلف بر روی دیوار موردنظر شما قابل اجراست و این موضوع باعث شده که بدون دانش قبلی نیز بتوانید از گرین وال استفاده و آن را به راحتی نصب کنید.

دارای زیبایی بی نظیر

گرین وال مصنوعی یکی از دیوارپوش های بسیار جذاب است که به کمک آن می توان به سادگی هر دیوار قدیمی و رنگ و رو رفته ای را به یک اثر هنری بسیار زیبا تبدیل نمود. این موضوع باعث شده که استفاده از این دیوارپوش مصنوعی در بازسازی خانه و فضاهای دیگر بسیار رایج باشد.

نگهداری راحت

استفاده از دیوارسبز مصنوعی شما را از هر نوع نگهداری و رسیدگی خاصی راحت می کند و نیاز نیست مدام دغدغه آبیاری و رسیدگی به گیاهان سبز آن را داشته باشید و همیشه و در هر شرایطی گرین وال شما سرسبز و شاداب است و در تمامی فصول نیز این زیبایی به خوبی حفظ خواهد شد.

دوام بالا در برابر شرایط جوی مختلف

دیوار سبز مصنوعی از متریالی باکیفیت و مقاوم تشکیل می شود و این موضوع باعث شده مقاومت این دیوارپوش در برابر عوامل محیطی مختلف چون نور خورشید بسیار بالا باشد و از این رو استفاده از آن در طراحی فضاهای بیرونی ساختمان ها نیز امکان پذیر است. لازم به ذکر است که این دیوارپوش در برابر نم و رطوبت نیز بسیار مقاوم است و همچنین با بارش باران و برف نیز آسیبی نمی بیند و می توان باز هم از زیبایی آن لذت برد.

قابل اجرا بر روی دیوارهای مختلف و حتی سقف

از دیگر ویژگی های گرین وال امکان اجرای آن بر روی دیوارهای مختلف است و شما می توانید روی هر دیواری اعم از دیوار گچی، دیوار سرامیکی، دیوار چوبی و… به راحتی این دیوارپوش را نصب کنید و حتی بر روی سقف نیز امکان اجرای این متریال وجود خواهد داشت. شما می توانید به سادگی با هر نوع دیواری که داشته از گرین وال بر روی آن برخوردار شوید.

قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه

در بین انواع دیوارپوش گرین وال یکی از به صرفه ترین گزینه هاست که شما می توانید طبق بودجه ای که داشته از این دیوارسبز مصنوعی در اندازه های مختلف استفاده کنید. برای همین افراد با کمترین هزینه نیز می توانند به کمک این دیوارپوش جذاب یک تغییر ارزان اما بسیار قابل توجه در فضای موردنظر خود ایجاد کنند.

مناسب برای فضاهای مختلف

استفاده از گرین وال مصنوعی صرفاً محدود به فضای خاصی نیست و شما به راحتی می توانید برای زیبایی هر دیواری و در هر فضایی اعم از خانه و محیط کار به شکل های مختلفی از این دیوارپوش استفاده کنید.

حرف آخر

گرین وال یکی از منعطف ترین متریال برای دیزاین دیوارها در فضاهای مختلف است و به کمک آن می توان با کمترین هزینه یک دیوار ساده را به دیواری بی نهایت شیک و جذاب تبدیل نمود که به خوبی نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد نمود. همانطور که در این مطلب نیز به آن اشاره شد دیوارسبز مصنوعی از ویژگی های بسیاری برخوردار است که به کمک آن ها بیشترین سازگاری را با فضاهای مختلف داشته و با استفاده از آن می توان سرسبزی و طراوت را به هر محیطی هدیه بخشید.  

.

.

.این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت خدمات معرفی شده بر عهده مجله خبری تدبیرگران نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *