ام باپه راهی لیگ عربستان می شود

مارسل دسایی، مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه، در اظهاراتی عجیب مدعی شد که کیلیان ام باپه به جای پیوستن به رئال مادرید، راهی لیگ عربستان خواهد شد.

قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و هنوز تکلیف آینده او مشخص نیست. در حالی که بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال، رئال مادرید را مقصد نهایی ام باپه می‌دانند، دسایی نظر دیگری دارد.

او در این باره گفت: “ام باپه تابستان بازیکن آزاد خواهد شد. من نظر متفاوتی درباره آینده او دارم. به نظرم با حضور وینیسیوس و بلینگام در رئال مادرید، این تیم مقصد خوبی برای ام باپه نیست. به نظرم ام باپه آن بازیکنی که رئال می‌خواهد نخواهد شد.”

دسایی در ادامه صحبت‌های خود افزود: “احساس من این است که ام باپه راهی لیگ عربستان می‌شود. فوتبال به یک صنعت تبدیل شده است و شاید او برای یک فصل هم که شده راهی این لیگ شود. انتقال ام باپه به لیگ عربستان تنها به خاطر پول نخواهد بود. لیگ عربستان بسیار تغییر کرده و کاملا رقابتی شده است. هواداران ورزشگاه‌ها را پر می‌کنند و شبکه‌های بزرگ جهانی امتیاز پخش بازی‌های این لیگ را می‌خرند.”

ادعای دسایی در حالی مطرح می‌شود که لیگ عربستان در حال حاضر هیچ‌کدام از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا را در اختیار ندارد و بعید به نظر می‌رسد که ام باپه با وجود پیشنهادهای نجومی از تیم‌های بزرگ اروپایی، راهی این لیگ شود.

با این حال، باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار ام باپه خواهد بود.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *