آغاز ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است که مرحله مهم ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته اکنون آغاز شده است.

قوانین و مهلت ثبت نام

ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تا تاریخ یکشنبه ۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org اقدام به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام نموده و با داشتن شرایط لازم، با تهیه کارت اعتباری به ثبت نام و انتخاب رشته بپردازند.

پشتیبانی و راهنمایی داوطلبان

دانشگاه آزاد اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته تا داوطلبان را در فرآیند ثبت نام یاری نماید. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر دانشگاه یا تماس با مرکز سنجش و پذیرش سوالات خود را مطرح کرده و از راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شوند.

پیشنهادات مفید برای داوطلبان

برای بهترین استفاده از این فرصت، داوطلبان توصیه می‌شوند که قبل از آغاز مراحل ثبت نام، تمام جزئیات مربوط به رشته تحصیلی خود و مدارک مورد نیاز را دقیقاً بررسی کرده و از تسهیلات سامانه مرکز سنجش بهره‌مند شوند.

پایان مهلت و ختم مراحل

لطفاً توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا تاریخ یکشنبه ۸ بهمن ماه است. بهتر است داوطلبان به سرعت اقدام به ثبت نام نموده و از این فرصت منحصر به فرد بهره‌مند گردند.

نکات آخرین لحظه

هرگونه تغییر در زمان ثبت نام یا اطلاعات مربوط به این فرآیند از طریق سایت www.azmoon.org قابل اطلاع‌رسانی است. داوطلبان می‌توانند جهت دریافت اخبار آخرین لحظه مراجعه به این سایت نمایند.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *