بازداشت سارق با ۲۸ فقره سرقت در تبریز


در اقدامات اخیر نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، دو عملیات موفقیت‌آمیز در شهرهای تبریز و مرند رخ داد که نشان از تعهد و تلاش پلیس برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان دارد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در تبریز

در تبریز، یک سارق با ۲۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شد. سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی استان، اعلام کرد که پس از گزارش‌های متعدد سرقت، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با تجمیع اطلاعات و بررسی‌های دقیق، مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند. متهم به جرم خود اعتراف و اموال مسروقه به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال کشف شد.

کشف و ضبط مواد محترقه غیرمجاز در مرند

عملیات دیگری در مرند منجر به کشف تعداد ۱۹۶۳ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز شد. علی اسدیان، فرمانده انتظامی مرند، گفت که پس از دریافت اطلاعاتی درباره فعالیت غیرقانونی یک فرد در تهیه و فروش مواد محترقه، نیروهای پلیس با هماهنگی قضایی وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند.

پیام فرماندهی به شهروندان

فرماندهی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی از شهروندان خواست در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نظارت و مراقبت بیشتری بر رفتار فرزندان و جوانان داشته باشند تا از آسیب‌های ناشی از استفاده از مواد محترقه جلوگیری شود. همچنین از شهروندان خواسته شد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک مرتبط با مواد محترقه، موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نتیجه‌گیری

این دو عملیات نشان دهنده توانایی و قاطعیت پلیس در برخورد با جرایم و تلاش برای حفظ امنیت عمومی است. مبارزه با سرقت و قاچاق مواد محترقه بخشی از تلاش‌های مستمر پلیس برای ایجاد محیطی امن برای شهروندان است. حفظ آرامش و امنیت جامعه مستلزم همکاری شهروندان با نیروهای انتظامی و اطلاع‌رسانی به موقع است تا با هم افزایی و تعامل، محیطی امن‌تر برای همگان فراهم آید.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *