بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته


بازگشت مرتضی مهرزاد، بلند قامت‌ترین مرد ایران و یکی از ستاره‌های تیم ملی والیبال نشسته، به اردوی تیم پس از دوری چند ماهه به دلیل آسیب دیدگی، خبری است که امیدهای زیادی را برای آینده این تیم در رویدادهای بین‌المللی زنده کرده است.

دوره‌ی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته

علی کشفیا، رئیس انجمن والیبال نشسته مردان، اعلام کرده است که اولین اردوی آمادگی تیم ملی از تاریخ ۲۹ فروردین در تبریز آغاز شده و تا ۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در این اردو ۱۶ ورزشکار برتر کشور شرکت دارند و آماده می‌شوند تا در پارالمپیک پاریس نیز حضوری قدرتمند داشته باشند.

بازگشت قهرمانان و تاثیر آن بر تیم

مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی، دو قهرمان ملی که به دلیل آسیب‌دیدگی‌های جدی دوری گزیده بودند، اکنون دوباره به اردوی تیم ملی بازگشته‌اند. مهرزاد پس از گذراندن دوران فیزیوتراپی و رفع کامل آسیب دیدگی، آماده حضور در میادین بزرگ است، در حالی که صالحی همچنان در حال بهبودی و بررسی شرایط برای حضور کامل است.

برنامه‌ریزی برای پارالمپیک پاریس

کشفیا در اظهارات خود تاکید کرده است که تا خردادماه، ترکیب نهایی تیم برای اعزام به پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد. تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران، که تاکنون ۷ عنوان قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی در پارالمپیک‌ها به دست آورده است، به دنبال حفظ این رکورد درخشان در پاریس است و با آمادگی کامل به این رقابت‌ها خواهد رفت.

نتیجه‌گیری و چشم‌انداز آینده

با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای آمادگی بازیکنان و بازگشت به موقع افراد کلیدی مانند مهرزاد و صالحی، تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با انگیزه‌ای بالا و تجربه‌ای ژرف به رقابت‌های پیش رو نگاه می‌کند. امید است که این تیم بتواند در پارالمپیک پاریس نیز به موفقیت‌های گذشته خود ادامه دهد و با کسب عنوان قهرمانی، بار دیگر افتخار آفرینی کند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *