برخی از مراکز معاینه فنی تهران غیرفعال شدند

در آخرین اطلاعیه‌های صادر شده از سوی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، خبر از تعلیق موقت فعالیت برخی مراکز معاینه فنی به دلیل مشکلات ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی داده شده است. این مشکلات که ناشی از اختلال در شبکه ارتباطی با وزارت کشور می‌باشد، به زودی با پیگیری‌های جدی مسئولین مربوطه برطرف خواهد شد.

اطلاع‌رسانی به شهروندان و درخواست صبر و شکیبایی

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ضمن عرض پوزش از شهروندان بابت این ناراحتی موقت، از آنها درخواست کرده است که با توجه به این اختلال، اقدام به انجام معاینه فنی خودروهای خود را به زمان دیگری موکول کنند. همچنین، به شهروندانی که نوبت اینترنتی دارند و نتوانسته‌اند به دلیل این اختلال به مرکز مراجعه کنند، اطمینان داده شده است که می‌توانند در روزهای آتی با همان نوبت و هزینه پرداختی، با اولویت به مراکز مراجعه نمایند.

پذیرش حضوری در مراکز معاینه فنی

علاوه بر این، اعلام شده است که پذیرش حضوری در تمامی مراکز معاینه فنی شهر تهران انجام می‌پذیرد. شهروندانی که به دلیل تکمیل ظرفیت نتوانسته‌اند نوبت اینترنتی از طریق سامانه‌های «تهران من» و «شهرزاد» دریافت کنند، امکان مراجعه حضوری دارند. با این حال، توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد صف‌های طولانی، شهروندان در صورت امکان، از رزرو نوبت اینترنتی بهره ببرند.

نتیجه‌گیری و اقدامات آتی

این مشکل موقت نشان دهنده اهمیت برقراری ارتباط موثر بین سامانه‌های ملی و مراکز خدماتی است. ستاد معاینه فنی خودروهای تهران متعهد به حل سریع این مشکل و بازگرداندن سرویس‌دهی عادی به شهروندان می‌باشد. در این میان، صبر و شکیبایی شهروندان نقش کلیدی در عبور از این چالش خواهد داشت.

با احترام ، مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *