بورس تحصیلی دانشجویان نخبه توسط بانک صادرات ایران


در یک گام موثر به سمت تقویت ارتباط بین صنعت و علم، بانک صادرات ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به توافقی جدید دست یافتند. این همکاری که در قالب امضای یک تفاهم‌نامه همکاری صورت گرفت، راه را برای ارائه بورس تحصیلی به دانشجویان نخبه این دانشگاه هموار می‌کند.

پشتیبانی از تولید دانش و طرح‌های پژوهشی

این تفاهم‌نامه که با حضور یاسر مرادی، عضو اجرایی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، و علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به امضا رسید، نشان‌دهنده تعهد بانک به پشتیبانی از توسعه علمی و طرح‌های پژوهشی است. این همکاری در زمینه‌هایی چون بانکداری هوشمند، علم داده، هوش مصنوعی و دیگر حوزه‌های مرتبط، پوشش زمینه‌های نظری و علمی طرفین را هدف قرار می‌دهد.

حمایت مالی از دانشجویان و پژوهشگران

یاسر مرادی در این مراسم تأکید کرد که بانک صادرات ایران آمادگی دارد تا از طریق ارائه بورسیه‌های تحصیلی، از دانشجویان نخبه دانشگاه پشتیبانی مالی نماید. این حمایت مالی به توسعه دانش و پیشبرد طرح‌ها و فرآیندهای پژوهشی کمک شایانی خواهد کرد.

گسترش همکاری‌های دانشگاهی و صنعتی

علاوه بر ارائه بورسیه تحصیلی، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک صادرات ایران و دانشگاه امیرکبیر، همکاری با پارک علم و فناوری دانشگاه را نیز در برمی‌گیرد. این همکاری‌ها زمینه‌ساز تقویت بیشتر پرداخت تسهیلات و تعهدات به دانشگاه در راستای توسعه علم و فناوری خواهد بود.

نتیجه‌گیری

امضای تفاهم‌نامه بین بانک صادرات ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر نشان‌دهنده یک گام بزرگ در جهت حمایت از دانشجویان نخبه و تقویت پیوند بین دانشگاه و صنعت است. این همکاری‌ها از توسعه علمی کشور حمایت کرده و زمینه‌های جدیدی را برای پیشرفت‌های آینده فراهم می‌آورد.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *