زمین‌خواری ۳۰ میلیاردی در اصفهان کشف شد


در اقدامی قابل تقدیر و نشان از هوشیاری و توانایی نیروهای امنیتی، یک مورد زمین‌خواری با ارزش ۳۰ میلیارد ریال در اصفهان رونمایی و دو متهم به دست عدالت سپرده شدند. سرهنگ مهدی سبحانی فر، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از کشف و متوقف سازی این عملیات کلان زمین‌خواری در یکی از روستاهای اصفهان خبر داد.

برخورد جدی با جرایم اقتصادی در اصفهان

در راستای حفظ حقوق عامه و مبارزه با جرایم اقتصادی، کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با به کارگیری اطلاعات دقیق و اشرافیت کامل، یک پرونده بزرگ زمین‌خواری را شناسایی کردند. سرهنگ سبحانی فر تأکید کرد که با بررسی‌های عمیق و اقدامات هوشمندانه، توانستند این فعالیت غیرقانونی را قبل از هرگونه آسیب جدی، کشف و متوقف سازند.

دستگیری متهمان و جمع‌آوری مستندات

مأموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات و هماهنگی با مراجع قضایی، در محل حادثه حاضر شده و با انجام تحقیقات میدانی، دو نفر را که ۱۶۰۰ مترمربع از زمین‌های متعلق به بنیاد مسکن انقلابی اسلامی را به نحوی غیرقانونی تصرف و سپس به فروش رسانده بودند، شناسایی و دستگیر کردند. این اقدامات نشان دهنده تعهد و تخصص بالای نیروهای امنیتی در حفظ امنیت اقتصادی و جلوگیری از سوءاستفاده‌های اقتصادی است.

تأکید بر اقدامات قانونی و پیگیری‌های دقیق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان، با اشاره به اینکه ارزش زمین مورد نظر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد که اسناد و مدارک مربوط به این پرونده جمع‌آوری و متهمان نیز برای ادامه روند قانونی به دادسرا معرفی شدند. این اقدام، پیام روشنی به جامعه مبنی بر جدیت نیروهای انتظامی و قضایی در برخورد با جرایم اقتصادی و تخلفات ارضی ارسال می‌کند.

در پایان، موفقیت در کشف این زمین‌خواری بزرگ در اصفهان، نه تنها یک پیروزی برای نیروهای امنیتی به شمار می‌آید، بلکه یک اقدام مؤثر در حفاظت از حقوق شهروندان و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی می‌باشد. این عملیات، الگویی برای همکاری همه‌جانبه و اثربخش بین نهادهای امنیتی و قضایی در راه مبارزه با تخلفات اقتصادی است.

با احترام ، مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *