قتل مسافر کرمانشاه در تهران

با گسترش تحقیقات پلیس، احتمال جنایت در پرونده دزدان مسافربرنما روشن‌تر می‌شود. قتل مرد مسافر در تهران به علت فعالیت‌های یک باند سارقان به سراغ پلیس آمده است.

شکایت از سرقت خودرو

یک شهروند کرمانشاهی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و از چهار مرد مسافرنما به اتهام سرقت خودروی پژو شکایت کرد. این افراد، به عنوان مسافران دربستی، سفر خود را از تهران به اسلامشهر آغاز کردند. اما با سلاح کلت و چاقو تهدید شده و از خودروی خود بیرون انداخته شدند.

رازهای باند سارقان

باند سارقان، با استفاده از پوشش مسافر، از تهران به اسلامشهر سفر می‌کنند و در مناطق خلوت خودروها را سرقت می‌کنند. این فعالیت‌ها به سرقت مسافران با ابزارهای تهدیدآمیز ادامه می‌دهند.

اعترافات متهم دستگیر شده

یکی از مظنونان دستگیر شده به نام محسن، به عضویت در باند سارقان اعتراف کرد. او اظهار کرد که با تهدید چاقو و کلت، خودروها را سرقت کرده و سپس با درپوشش مسافربر از اموال مسافران چندان می‌کنند. همچنین، اموال سرقتی را با همکاری یک باند دیگر به جا به جا می‌کنند.

پیگیری‌های پلیس

با اعتراف محسن، راز گروه دوم سارقان فاش شده و چهار نفر دیگر دستگیر شدند. اما اعضای باند سارقان در پوشش مسافر هنوز متواری هستند و تحقیقات جهت دستگیری آنها ادامه دارد.

ارتباط با پرونده قتل مسافر

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این باند سارقان ممکن است به قتل مرد ۶۱ ساله در تهران دست داشته باشد. با کشف سرنخ‌های جدید، پلیس در حال تمرکز بر روی تحقیقات مربوط به این قتل است.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *