خبر واریز عیدی نقدی نوروز دروغ است


در اقدامی نوع‌دوستانه و با هدف ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی، خیرین سلامت بیش از ۲.۵ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران اهدا کردند. این اهدا، نشان از تعهد و احساس مسئولیت اجتماعی این افراد دارد که در جهت بهبود وضعیت سلامت جامعه گام برداشته‌اند.

نقش کلیدی خیرین در پیشرفت بهداشت و درمان

محمد جواد کیخا فرزانه، مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با اشاره به اهمیت حمایت‌های مالی و معنوی خیرین، از کمک‌های قابل توجه آن‌ها در زمینه تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان سیب و سوران تقدیر کرد.

پروژه‌های حمایتی خیرین

به گفته فرزانه، اقدامات خیرین تنها به اهدای تجهیزات پزشکی محدود نمی‌شود، بلکه شامل احداث ساختمان‌های مهمی چون واحدهای رادیولوژی، پایگاه‌های اورژانس و واحد دندانپزشکی نیز می‌گردد که همگی بر کیفیت خدمات ارائه شده به جامعه تأثیرگذار هستند.

تجهیزات پزشکی اهدایی

در راستای این کمک‌های بی‌دریغ، تجهیزات پزشکی پیشرفته‌ای شامل دستگاه‌های مانیتورینگ، فشارسنج‌های دیجیتالی و عقربه‌ای، گوشی‌های معاینه، دستگاه‌های گلوکومتر، کپسول‌های اکسیژن، تب‌سنج‌ها و چارت‌های بینایی سنجی به این شبکه بهداشت و درمان اهدا شده است.

چشم‌انداز آینده

این اهداها، فراتر از یک کمک مالی، نشان‌دهنده الگویی مثبت از همبستگی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است. تلاش‌های خیرین، چراغ راهی برای دیگران به منظور پیوستن به این جریان نیکوکاری و کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه می‌باشد. به امید آنکه این حرکت‌های نوع‌دوستانه به عنوان یک سنت پایدار، در سراسر کشور گسترش یافته و سلامت و بهروزی بیشتری را برای همگان به ارمغان آورد.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *