پله گرد در مرکز تهران

طریقه ساخت پله گرد در مرکز تهران بستگی به مدلش دارد. ولی در کل ما اول باید شاسی فلزی را نورد کنیم. حال این شاسی فلزی یا می تواند از جنس ورق باشد یا تیرآهن بعد از آن پروفیل های کف پله به صورت متمرکز و تراز بالا می روند. و جوشکاری می شوند تمیز کاری در بحث ساخت راه پله دوبلکس فلزی آنجایی مشخص می شود که هنگامی که هر قسمت یا تیکه را به قسمت بعدی وصل می کنیم هم خوانی داشته باشد. چون یک راه پله در شعاع بزرگ 10 متر شاسی لازم دارد. و کل این مقدار به صورت یکباره به زیر دستگاه نورد نخواهد رفت. پس چاره کار این است که 3 متر، 3 متر کار نورد ورق صورت پذیرد. پس وقتی که این قسمت ها به درستی و با زاویه یکسان رول شده باشند. هم در جوشکاری راحت تر هستیم و هم تمامی ابعاد هایمان به یک اندازه می شوند.

چرا خرید پله گرد دست دوم پیشنهاد نمی شود؟

از نظر پله گرد نوربخش راه پله های فلزی طول عمر مشخصی دارند حال اگر یک راه پله تازه ساز بود باید ببینیم که مناسب اندازه نقشه وید شما می باشد یا می خواهید محیطی زیاد را از ویلای دوبلکس خود را تحت تصرف پله دوبلکس دست دوم در بیاورید. به خاطر کمی قیمت ارزان تر شما در اصل ضرر کرده اید. حال اگر هم راه پله جمع و جوری پیدا کردید ارتفاع کلی باید با ارتفاع فضای شما به یک اندازه باشد در حد 2الی3 سانت را می توان با کف سازی پر کرد ولی بیشتر از این پیشنهاد نمی شود.

جوشکاری پله گرد:

جوشکاری این نیست که ما بگوییم حتما با دستگاه… و یا جوشکاری آرگون در شرق تهران صورت پذیرد بلکه اگر تمامی نقاط ضعف راه پله را بدانید مثلا شما باید علاوه بر زیر و روی قوطی کف پله بغل ها را هم جوش بدهید. این کار تا 10درصد لرزش پله را می کاهد. و اینکه جوشکاری های عمودی را بهتر است سر بالا جوش بدهیم. پله گرد نوربخش تمام مراحل جوشکاری را با الکترود برق انجام می دهد و هیچ مشکلی هم در کیفیت کار ندارد.

بهترین مدل پله گرد:

در انواع مدل های پله پیچ آن که از همه بهتر است هم باید ارزان تر باشد هم کم لرزش تر و دارای قیمتی ارزان هم باشد و در ظاهر هم حرفی برای گفتن داشته باشد. و آن هم مدلی نیست جز پله گرد دورلوله.

این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت خدمات معرفی شده بر عهده مجله خبری تدبیرگران نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *