یخ زدن نجاتگران و آمبولانس جمعیت هلال

گردنه چری استان چهارمحال و بختیاری شاهد عملیات دشوار امداد و نجات بوده است که توسط پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر انجام شد. این تیم‌ها، که از پایگاه‌های مختلف از جمله بازفت، صمصامی، دشت زرین و دیمه فراخوانده شده بودند، با توجه به شرایط سخت جوی و بارش سنگین برف و کولاک، به یاری مردم شتافتند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، نیروهای امدادی با به کارگیری تجهیزات و شش دستگاه خودروی امدادی، توانستند ۸۵ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی کرده و به ۲۵۵ نفر امداد رسانی نمایند. این اقدام نمایانگر تعهد و شجاعت نیروهای امدادی در شرایط سخت جوی است.

تصاویری که از این عملیات منتشر شده، نشان از مشکلات و چالش‌هایی دارد که نیروهای امدادی در طول این عملیات با آن مواجه بودند. نجاتگران و آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر کوهرنگ، در حالی که کاملاً با برف و یخ پوشیده شده بودند، به ارائه خدمات امدادی به مردم نیازمند پرداختند.

این عملیات نه تنها نمادی از ایثار و فداکاری نیروهای امدادی است، بلکه نشان می‌دهد که در شرایط سخت و دشوار طبیعی، چگونه این نیروها با تعهد و از خودگذشتگی به یاری هموطنان خود می‌شتابند.

عملیات امداد و نجات در گردنه چری نمونه‌ای از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی در شرایط سخت و خطرناک است و نشان می‌دهد که چگونه این نیروها همواره آماده هستند تا در هر زمان و مکانی به یاری نیازمندان بشتابند.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *