وزیر کشور: ۳.۵میلیون رای اولی داریم


در آستانه رویدادهای مهم سیاسی و انتخاباتی، وزیر کشور از افزایش قابل توجه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و نیز از وجود ۳.۵ میلیون رأی اولی خبر داد. این مشارکت بیانگر روحیه بالای مردم و آمادگی آن‌ها برای حضور فعال در صحنه‌های سیاسی و انتخاباتی است.

رشد حداقل ۲۰ درصدی حضور مردم

احمد وحیدی، وزیر کشور، با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال حتی در ارزیابی‌های محافظه‌کارانه، حداقل ۲۰ درصد افزایش داشته، نشان از پشتیبانی قاطع مردم از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد. وحیدی افزود که در برخی نقاط، این افزایش به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز رسیده است.

تأکید بر انتخابات پرشور با حضور رأی‌اولی‌ها

وزیر کشور با اشاره به اهمیت رأی اولی‌ها در انتخابات آتی، ابراز امیدواری کرد که با حضور پرشور این قشر از جامعه، انتخاباتی رقابتی و مملو از شور و نشاط برگزار شود. وی همچنین از تلاش‌های دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم انتقاد کرد و تأکید کرد که این تلاش‌ها قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.

آمادگی برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات

وحیدی همچنین از آمادگی کامل برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات خبر داد و یادآور شد که داوطلبان تا ۲۵ بهمن فرصت دارند درخواست خود را برای جابجایی حوزه انتخابیه ثبت کنند. وی تأکید کرد که فرآیند احراز هویت داوطلبان به صورت کاملاً الکترونیکی انجام خواهد شد.

ارزیابی و کنترل آخرین وضعیت انتخابات

وزیر کشور در پایان، با اشاره به جلسه با استانداران و فرمانداران سراسر کشور، بر ارزیابی و کنترل آخرین وضعیت برگزاری انتخابات تأکید کرد. وی از تمامی دست‌اندرکاران خواست تا تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی به کار ببرند.

نتیجه‌گیری

افزایش چشمگیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تأکید بر برگزاری انتخابات پرشور با حضور رأی‌اولی‌ها، نشان‌دهنده اراده مردم برای حضور فعال و مؤثر در صحنه‌های سیاسی و انتخاباتی کشور است. با تدابیر اندیشیده‌شده و همراهی مردم، ایران شاهد حضوری پرشور و معنادار در انتخابات پیش رو خواهد بود.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *