افتتاح و تحویل ۷۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در قم

در جریان سفر استانی رئیس جمهور به قم، 7260 واحد مسکونی و قطعه زمین به مردم این استان واگذار شد.

حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در حاشیه برپایی میز خدمت این وزارتخانه در باغ موزه دفاع مقدس قم، اظهار داشت: همزمان با دومین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به قم، بزرگراه چهارخطه قم به کهک به طول 17 کیلومتر به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در این سفر، گفت: واگذاری 7256 واحد مسکونی و قطعه زمین به مردم قم از جمله این برنامه‌ها است.

زنجیرانی فراهانی با بیان اینکه هزار قطعه زمین نیز در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان این طرح واگذار می‌شود، افزود: عملیات آماده‌سازی فاز دوم شهرک پرنیان نیز از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه در این سفر است.

شهرک پرنیان به عنوان یکی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان قم، در زمینی به مساحت 950 هکتار در حال احداث است. فاز اول این شهرک شامل 7500 واحد مسکونی ویلایی بوده که در سفر قبلی رئیس جمهور به قم افتتاح شده بود.

با اقدامات دولت سیزدهم در قالب نهضت ملی مسکن، گام‌های بلندی در جهت خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد برداشته شده است. امید است با تداوم این روند، شاهد رفع مشکل مسکن برای تمامی ایرانیان باشیم.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *