تأیید صلاحیت ۱۰۱۴ نفر دیگر از نامزدهای انتخابات مجلس به آنان ابلاغ شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که در شب گذشته، تأیید صلاحیت 1014 نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به آن‌ها ابلاغ شده است. محسن اسلامی، سخنگوی این ستاد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اطلاعات جزئیات این تصمیم را اعلام کرد.

پیامک اطلاع‌رسانی به سریعترین شیوه

اسلامی افزود: “برای این افراد با سرشماره‌ی ستاد انتخابات پیامک ارسال کرده اطلاع‌رسانی را انجام دادیم. هم‌چنین این اسامی در سامانه جامع انتخابات قرار گرفته تا فرمانداران مراکز حوزه به آن دسترسی داشته باشند.”

تأیید صلاحیت: یک گام بزرگ به سوی انتخابات مجلس

با تأیید صلاحیت 1014 نفر از نامزدها، تعداد کل نامزدهایی که تاکنون صلاحیت‌شان تأیید شده است به 12033 نفر افزایش یافته است. این مرحله مهم نشان از پیشرفت جریان انتخاباتی به سوی انجام انتخابات مجلس دارد.

نظر شورای نگهبان: روند بررسی ادامه دارد

اسلامی در پاسخ به سوالات مطرح شده درباره این تأیید صلاحیت‌ها، اظهار کرد: “این تعداد هم از رد صلاحیت‌ها و هم از عدم احراز صلاحیت‌ها تشکیل شده است. این 1014 نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس نیستند. اسامی افراد مربوطه در فهرست دیگری منتشر خواهد شد.”

مراحل بعدی و اطلاع‌رسانی آینده

سخنگوی ستاد انتخابات تأکید کرد: “شورای نگهبان این موارد را مجدداً بررسی خواهد کرد و نتایج اعلام خواهد شد. در تاریخ 19 بهمن، لیستی به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌شود و ما به‌محض دریافت، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.”

آمادگی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری

اسلامی همچنین اعلام کرد که در تاریخ 4 بهمن، نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از شورای نگهبان دریافت و اطلاع‌رسانی به فرمانداری‌های استانی انجام خواهد شد. این اقدام نشان از جدیت و آمادگی برای انجام انتخابات در دیگر حوزه‌هاست.

نگاه به آینده: حمایت از انتخابات الکترونیک

در پایان، دبیر ستاد انتخابات به برگزاری جلسه فناوری در رابطه با انتخابات الکترونیک اشاره کرد. او اعلام کرد: “روز گذشته جلسه فناوری با حضور مدیران و کارشناسان حوزه فناوری استان‌ها برگزار شد. آموزش عوامل اجرایی انتخابات برای چهار حوزه انتخابیه ملایر، قم، رشت و خمام و آبادان انجام شد.” این اقدام نشان از نگرش پیشرو و آمادگی برای انجام انتخابات الکترونیک در آینده است.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *