حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به نظامیان صهیونیست

مبارزان فلسطینی در شرق اردوگاه جبالیا به یک درگیری شدید با اشغالگران دست پیدا کردند. این مقاومت نه تنها به وارد کردن ضربات مهلک به دشمن، بلکه با استفاده از تیربار و موشک‌های تی بی جی نیز آن‌ها را هدف قرار داده است.

صوفا: ضربه مؤثر به مرکز نظامی

خمپاره‌های گلوله‌باران شاخه نظامی جهاد اسلامی راهیابی به مرکز صوفا

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سرایا القدس، اعلام کرد که مرکز نظامی صوفا تحت ضربات خمپاره‌های گلوله‌باران قرار گرفته است. این حمله نشان‌دهنده تصمیم مقاومت به ادامه نبرد و شکست دشمن است.

شهرک ناحل عوز: حمله مشترک گردان‌های مجاهدین و کتائب شهدا الاقصی

آماج حمله‌های موشکی به شهرک ناحل عوز

گردان‌های مجاهدین به همراه کتائب شهدا الاقصی اقدام به حمله مشترک به شهرک ناحل عوز کردند. این عملیات مشترک نشان‌دهنده هماهنگی بالای گروه‌های مقاومت در راستای مقابله با تهدیدات دشمن است.

البریج و النصیرات: درگیری‌های شدید در مناطق مختلف

جریان درگیری‌های شدید در شمال شرق البریج و مرکز النصیرات

درگیری‌های شدید در شمال شرق اردوگاه البریج و منطقه الدعوه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه جریان دارد. مبارزات فراگیر در این مناطق نشان‌دهنده استقامت مردم فلسطین و اراده مقاومت در مقابل تهاجمات دشمنان است.

پهپاد‌ها و تانک‌های اسرائیلی: حملات مستمر به شهروندان فلسطینی

هدف‌گیری پهپاد‌ها در دیرالبلح و تانک‌های اسرائیلی در شمال غزه

پهپاد‌های رژیم صهیونیستی به هدف‌گیری در دیرالبلح در مرکز غزه پرداختند و تانک‌های اسرائیلی نیز برخی مناطق جبالیا در شمال این ناحیه را هدف قرار دادند. این حملات مستمر به شهروندان فلسطینی نشان‌دهنده تداوم تنش‌ها در مناطق مختلف است.

به نظر می‌رسد مقاومت با استفاده از روش‌های نظامی مختلف، ادامه تدافع و مقاومت مردم فلسطین را در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی تضمین کرده و به ادامه نبرد در جهت آزادی و استقلال خواهد پرداخت.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *