تعطیلی موسسه غیرمجاز پزشکی در شهرستان قائنات

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد، اعلام کرد که یک موسسه پزشکی بدون مجوز در شهرستان قائنات تعطیل شده است. این تصمیم به منظور مقابله با فعالیت‌های غیرمجاز و عدم رعایت مقررات بهداشتی به وجود آمده است.

پرونده موسسه بدون مجوز در دست تعزیرات حکومتی

پرونده موسسه پزشکی بدون مجوز که در آن به فعالیت بینایی سنجی و عینک طبی پرداخته می‌شده، به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان قائنات منتقل شد. این گزارش نشان‌دهنده نقض مقررات بهداشتی و عدم اخذ مجوز برای فعالیت موسسه بود.

تصمیم به تعطیلی با حکم شعبه اول تعزیرات حکومتی

محدثی نژاد افزود: شعبه اول تعزیرات حکومتی قائن، با توجه به عدم مجوز فعالیت موسسه، حکم به تعطیلی و اخطار کتبی صادر کرد. این تدابیر جهت اجبار به رعایت قوانین و آیین‌نامه‌های بهداشتی و پیشگیری از فعالیت‌های غیرمجاز انجام شده است.

تایید تصمیم توسط شعب تجدیدنظر استان

پس از اعتراض محکوم علیه، پرونده به شعبه تجدیدنظر استان منتقل شد. رای شعبه تجدیدنظر استان نیز حکم شعبه اول تعزیرات حکومتی را تصویب کرد و تصمیم به تعطیلی واحد مذکور نهایی شد.

ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی با گزارش دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی، پرونده این تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده تا موارد نقض قانونی به دقت مورد بررسی قرار گیرد و تدابیر لازم اتخاذ شود.

این تصمیم نشان‌دهنده تصمیمات مؤثر و سریع حکومت در برابر فعالیت‌های غیرمجاز در حوزه پزشکی است و به عنوان گامی مهم در حفظ سلامت جامعه تلقی می‌شود.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *