جشنواره هنر‌های تجسمی فجر امسال فراگیرتر و متنوع‌تر

در گفتگو با جام جم آنلاین، مدیر ارتباطات و رسانه شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر اعلام کرد که امسال شاهد افزودن بخش‌های جدید به جشنواره خواهیم بود. این تغییرات با هدف غنای بیشتر و جذابیت افزوده شده‌اند.

بخش‌های جدید و متنوع

با اشاره به تغییرات، اظهار شد که بخش‌های جدیدی نظیر کاتبان سوره حمد، دانش هنر‌های تجسمی، دیوارنگاری شهری و ناشران هنر‌های تجسمی به ساختار جشنواره اضافه شده‌اند. این اقدامات منجر به افزایش گسترده و چندوجهی جشنواره برای هنرمندان عرصه هنر‌های تجسمی خواهد شد.

تغییرات در بخش فیلم‌های مستند

در یکی از تغییرات مهم، بخش فیلم‌های مستند هنر‌های تجسمی نیز به جشنواره افزوده شده است. این تغییر بازگشتی موفق به ساختار جشنواره است و باعث تنوع بیشتر در محتوا می‌شود.

برگزاری بخش‌های متنوع

در میان تغییرات این سال، بخش طراحی فرهنگ محور نیز به جشنواره افزوده شده است. این بخش شامل طراحی معماری، طراحی صنعتی، طراحی محصول و… می‌شود و موجب ایجاد ارتباط بین هنر و موضوعات فرهنگی خواهد شد.

ارتقاء ارتباط دانشگاه و هنر

بخش علمی یا دانش هنر‌های تجسمی نیز به منظور ارتقاء پیوند بین هنر و دانشگاه اضافه شده است. این بخش شامل پایان‌نامه‌های مرتبط با حوزه تجسمی می‌شود و مستحکم‌تر کردن ارتباطات علمی و هنری را هدف دارد.

جشنواره فراگیرتر، متنوع‌تر و جذاب‌تر

از نظر مدیر ارتباطات و رسانه، این تغییرات همگی با هدف جلب توجه بیشتر هنرمندان و علاقمندان به هنر‌های تجسمی صورت گرفته‌اند. امسال شاهد جشنواره‌ای فراگیرتر، متنوع‌تر و جذاب‌تر برای هنرمندان عرصه هنر‌های تجسمی خواهیم بود.

امیدواری به پاسخگویی به نیاز هنرمندان

مدیر ارتباطات و رسانه امیدوار است که شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر بتواند به خوبی به نیازهای جامعه انبوه هنرمندان پاسخ دهد.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *