حمله موشکی قسام به اراضی اشغالی از جنوب لبنان


گردان‌های قسام اعلام کرده‌اند که به واکنش به جنایت‌های صهیونیست‌ها در نوار غزه و ترور فرماندهان خود در لبنان، با ۲۰ موشک از سمت لبنان به پادگان “لیمان” در شمال اراضی اشغالی حمله کرده‌اند.

جلوگیری از حملات ارتش صهیونیستی با خمپاره‌های سنگین

همچنین، در محور شهر خان‌یونس، نظامیان و جنگ‌افزارهای رژیم صهیونیستی هدف گرفته شده و با خمپاره‌های سنگین مواجه شده‌اند.

حملات موفق به تانک‌ها و مهندسین صهیونیستی

گردان‌های قسام در جنوب شرق خان‌یونس، منطقه “معن”، تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی، یک نفربر مهندسی در “جبل الریس” در شهرک تفاح و یک تانک دیگر در شهرک الکرامه را با گلوله “یاسین ۱۰۵” هدف قرار داده‌اند.

نبرد در خیابان‌ها و شهرک‌های غزه

تکاوران رژیم صهیونیستی نیز در خانه‌های شهرک الکرامه در کمین مبارزان قسام گرفتار شده و با انفجار بمب‌های ضدنفر مواجه شده‌اند. در شهرک رضوان و شیخ رضوان نیز مبارزان قسام توانسته‌اند نظامیان و تانک‌های رژیم را هدف قرار دهند.

تروریست‌هایی که اهداف نظامیان رژیم را هدف قرار دادند

نه تنها اهداف نظامیان، بلکه تکاوران و یک نظامی صهیونیست نیز در شهرک رضوان و دیگر مناطق شهر غزه هدف قرار گرفته و به هلاکت رسانده شده‌اند.

حمله به مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی در جنوب خان‌یونس

گروه قدس نیز اعلام کرده است که با موشک هدایت‌شونده “مالوتکا” به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف دانشکده علوم و تکنولوژی در جنوب خان‌یونس حمله نموده است.

پاسخ قوی به جنایت‌ها: ادامه مقاومت

این حملات به عنوان یک پاسخ قاطع به جنایت‌های صهیونیستی در نوار غزه و لبنان تلقی می‌شوند و نشان از ادامه مقاومت و تصمیم گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی دارند.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *