مهاجم تیم ملی ایران: از مردم فلسطین می‌خواهم در وضعیت سخت کنونی قوی بمانند

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، پس از برتری تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین، پیامی تسلیت‌بخش و پر از حمایت به مردم فلسطین ارسال کرد. وی در این پیام تأکید کرد که در وضعیت سخت فعلی، از مردم فلسطین خواسته است قدرت خود را حفظ کنند.

تحلیل بازی و نقل‌قول‌های مهاجم تیم ملی

در گفتگو با روزنامه «الوطن» قطر، طارمی به توانایی و انگیزه تیم ملی فوتبال فلسطین اشاره کرد و بر اهمیت همبستگی و یکپارچگی در مسیر موفقیت تیم ملی این کشور تأکید نمود.

آرمان‌های تیم ملی فوتبال فلسطین

مهاجم ۳۱ ساله با بیان اینکه تیم ملی فوتبال فلسطین از بهترین بازیکنان تشکیل شده است، افزود: «آن‌ها با هم و به هم‌فشرده بازی می‌کنند و این برای‌شان خوب است.» او آرزوی موفقیت بیشتری برای تیم ملی فلسطین در مراحل پیشرفته جام ملت‌های آسیا داشت.

حمایت هواداران ایران و نقش آن در برقراری حقوق بشر

مهدی طارمی همچنین به حمایت هواداران ایران از مردم فلسطین در جریان بازی با سردادن نام فلسطین اشاره کرد و این اظهارات را به حمایت از حقوق بشر مرتبط دانست. او ابراز نارضایتی از شرایط فعلی فلسطین کرد و نیاز به اقدامات بیشتر در این خصوص را مورد تأکید قرار داد.

تأکید بر اهمیت برخورداری از پشتوانه ملی در وضعیت دشوار

مهدی طارمی در پایان پیام خود از مردم فلسطین خواست تا در وضعیت سخت خود، با توجه به پتانسیل و یکپارچگی خود، قوی باقی بمانند و به امید روزهای بهتر بنا کنند.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *