خانواده اسرای صهیونیست مقر وزرات جنگ این رژیم را بستند

در یک حرکت جدید، خانواده‌های اسیران صهیونیست امشب مسیر ورودی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو را مسدود کردند. این اقدام همزمان با دیدار نخست وزیر با نمایندگان این خانواده‌ها اتفاق افتاده و زمینه‌ای برای مبادله اسرا فراهم شده است.

حوادث اخیر و واکنش‌ها

در حالی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیست دیدار می‌کند، خانواده‌ها با شعارهای مبادله اسرا خواستار رفع این مسائل شده‌اند.

فشارها بر رژیم صهیونیستی

از سوی دیگر، تعدادی از اعضای خانواده‌های اسرا از ارتش خواسته‌اند تا از غزه عقب نشینی کرده و از ادامه جنگ منصرف شوند. این در حالی است که مقامات نظامی رژیم صهیونیستی درباره عدم دستیابی به اهداف جنگ توضیحاتی ارائه کرده‌اند.

مذاکرات با مقاومت فلسطین

خواستاران توافق با مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا اعلام کرده و اظهار کرده‌اند که کابینه نتانیاهو برای زندگی اسرا ارزش قائل نیست. این اقدامات برخی از خانواده‌ها به منظور افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

نقد و بررسی راه‌حل‌ها

تعدادی از کارشناسان معتقدند که رژیم صهیونیستی با شکست در روند مذاکرات و پیشروی مقاومت فلسطین، در مسیر ناپایداری قرار گرفته و تداوم این روند برای کابینه نتانیاهو غیرممکن خواهد بود. این افکار عمومی به شکست ارتش در میدان نبرد و فشارهای افکار عمومی منجر شده است.

خاتمه

بیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی در آخرین روزها مطالبی راجع به شکست ارتش و پیروزی مقاومت فلسطین منتشر کرده و از مذاکره با مقاومت برای آزادی اسرا خواسته‌اند. همچنین، فشار افکار عمومی برای مذاکره با حماس و گروه‌های مقاومت برای تبادل اسرا افزایش یافته است.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *