صهیونیست‌ها سیلی جدید خواهند خورد

گزارش جام‌جم از شهادت ۵ مستشار نظامی ایران در دمشق نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها به طور ناگهانی و با تغییرات زیست‌پوشالی مواجه شده‌اند. این تحولات به گونه‌ای استراتژیک و ژئوپلیتیک، به رژیم اسرائیل ضربه سنگین وارد کرده و آنها را در کنار نابودی خود می‌بینند.

عملیات مشترک محور مقاومت و نوسازی نیروهای سوریه

پس از عملیات طوفان‌الاقصی، اعضای محور مقاومت، از جمله ایران، حزب‌الله، حوثی‌ها، حشد‌الشعبی، و سایر اعضا در حال انجام بازی جدیدی هستند. هدف آنها، ویران کردن دولت غاصب اسرائیل و زیر ساخت‌های آن است.

پاسخ مؤثر نیروهای مقاومت در میدان غزه و لبنان

اقدامات جانانه نیروهای حماس در غزه و حملات انتقام‌جویانه لبنان، نشان از غافلگیری صهیونیست‌ها از عملیات‌های گروه‌های جهاد اسلامی و حزب‌الله است. این اقدامات چالش‌های زیادی برای رژیم اسرائیل ایجاد کرده و هزینه‌های زیادی را برای آن به همراه داشته است.

ترور و اهداف استراتژیک در خاک سوریه

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه المزه در دمشق و شهادت مستشاران نظامی ایرانی، نشان از ترور هدفمند و دقیق توسط سپاه پاسداران اسلامی است. این ترور نه تنها از ضربه عمیق به ساختارهای نظامی اسرائیل خبر می‌دهد بلکه نشان‌دهنده حیثیت نابود شده آنها نیز می‌شود.

نقض حاکمیت سوریه و واکنش‌های قاطع مقاومت

نقض حاکمیت و تمامیت سوریه توسط رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده درماندگی و ضعف آن در مقابل نیروهای مقاومت در غزه و لبنان است. جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرت‌های محور مقاومت، علاوه بر پیگیری مسائل سیاسی و حقوقی، حق خود را در پاسخ متقابل به تروریسم صهیونیستی حفظ می‌داند.

پایان نقض‌ها و آینده روابط منطقه‌ای

نقض‌های مکرر رژیم صهیونیستی و واکنش‌های مؤثر مقاومت، ما را به سوی پایان نقض‌ها و تغییر در توازن قدرت‌ها در منطقه هدایت می‌کند. این تحولات، نشان از مسیری جدید و مختلف در روابط منطقه‌ای می‌دهد که با پایان امپریالیسم و سرکوب مردمان خودخواهانه رژیم صهیونیستی همراه است.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *