اعطای مجوز‌ ورود به شبکه مدرسان فناوری نانو

با اعطای مجوز‌های ورود به شبکه مدرسان فناوری نانو به برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو، یک دوره جدید از ارتقاء علم و فناوری در کشور آغاز می‌شود. این مسابقه به منظور شناسایی و پشتیبانی از نخبگان نانویی که در دانشگاه‌ها تحصیل کرده‌اند، برگزار می‌شود.

پروسه مسابقه و ارائه مجوز‌های متعدد

برگزیدگان این مسابقه علاوه بر دریافت نشان طلا، نقره و برنز، مجوز‌های ورود به شبکه مدرسان فناوری نانو، ورود به شرکت‌های نوپای نانویی، و کمک هزینه‌های پژوهشی و آموزشی نیز اختصاص خواهند یافت.

برگزاری مراحل مختلف مسابقه

این مسابقه در سه مرحله برگزار خواهد شد. مرحله نخست به صورت غیرحضوری در بستر سایت آموزش فناوری نانو در تاریخ ۱۳ تا ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود. در این مرحله، ۳۰۰ نفر برتر به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

تداول ایده‌ها در مرحله دوم

مرحله دوم به صورت حضوری و در حوزه‌های سراسر کشور در تاریخ ۱۹ مردادماه برگزار خواهد شد. در این مرحله، ۳۰ نفر برتر (۱۵ نفر مقطع کارشناسی و ۱۵ نفر مقاطع تحصیلات تکمیلی) به مرحله سوم یا اردوی توانمند سازی و رقابت عملی منتقل خواهند شد.

جشنواره علمی برتر با همکاری بنیاد آموزش و بنیاد ملی نخبگان

این مسابقه به همت بنیاد آموزش و بنیاد ملی نخبگان در هر سال برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو در کشور محسوب می‌شود. شرکت در این مسابقه برای تمامی دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان به فناوری نانو باز است و منابع آن به صورت مشخص در وبگاه آموزش فناوری نانو قابل دسترسی است.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *