اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران


با توجه به افزایش حجم ترافیک و به منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه، پلیس راه مازندران اعلام کرده است که محدودیت‌های ترافیکی جدیدی در محورهای اصلی این استان در نظر گرفته شده است. این اقدامات به منظور تامین امنیت و آسایش شهروندان و مسافران در آخر هفته‌ها و تعطیلات رسمی انجام می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کلیدی

به گزارش ایسنا و به نقل از سرهنگ یدالله جهان تاب، فرمانده پلیس راه مازندران، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه تا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران به اجرا درمی‌آید. این محدودیت‌ها شامل ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان-مشهد می‌باشد. البته، تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری بلامانع است.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس

در محور چالوس، از ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۱۷ فروردین، محدودیت‌های ویژه‌ای برای خودروها اعمال می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • اعمال محدودیت تردد برای خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند.
  • انسداد کامل مسیر از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس از ساعت ۱۴.
  • اجرای طرح ترافیک یک طرفه از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت ۱۶.
  • بازگشت به حالت دو طرفه از پل زنگوله تا مرزن آباد از ساعت ۲۳.

محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز و کندوان

علاوه بر محور چالوس، در محور هراز نیز در صورت افزایش حجم ترافیک، محدودیت یک طرفه مقطعی اعمال خواهد شد. در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است تا جریان ترافیک روان‌تر شود.

نتیجه‌گیری

این اقدامات ترافیکی به منظور کاهش بار ترافیکی در جاده‌ها و ایجاد جریان روان‌تر ترافیک برای مسافران و شهروندان در نظر گرفته شده‌اند. پلیس راه مازندران از رانندگان خواسته است تا از طرح‌های اعلام‌شده پیروی کنند تا با کمترین مشکل و تاخیر در مسیرهای خود حرکت کنند. امید است با همکاری همگانی، تعطیلات و سفرهای آخر هفته‌ای امن و خوشایند برای همه فراهم شود.

با احترام ، مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *