تهران حمله پاکستان به نقطه مرزی ایران را محکوم کرد


در یک اظهارنظر جدید، ارتش پاکستان به دنبال تقویت گفت‌وگو و همکاری با ایران برای حل مسائل مشترک شده است. این اظهارنظر در راستای تأکید بر روابط برادری و دوستانه بین دو کشور به ویژه در زمینه‌ی مبارزه با تروریسم انجام شده است.

حملات علیه گروه‌های تروریستی

در گزارشات اخیر، ارتش پاکستان اقداماتی را در جهت مقابله با گروه‌های تروریستی مانند «ارتش آزادی‌بخش بلوچستان» و «جبهه آزادی‌بخش بلوچستان» اعلام کرده است. این حملات دقیق به مناطق مشخصی در داخل ایران انجام شده و به گزارشات اعلام شده در نتیجه آن، تعدادی از افراد تروریستی کشته شده‌اند.

حفظ امنیت و همکاری بین المللی

با تأکید بر اینکه تمامی اقدامات با هدف حفظ امنیت و منافع ملی پاکستان صورت گرفته، ارتش پاکستان حداکثر تلاش را برای کاهش تلفات جانبی انجام داده است. این اقدامات همراه با تمایل به گفت‌وگو و همکاری جهت حل مسائل مشترک میان دو کشور صورت گرفته است.

احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران

وزارت امور خارجه پاکستان نیز در اعلام خود ابراز کرده است که پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام می‌گذارد. این کشور همچنین بیان کرده که هدف از حملات انجام شده امروز، تأمین امنیت و منافع ملی پاکستان بوده و این موضوع اهمیت بسیاری دارد که نمی‌توان آن را به خطر انداخت.

نهایت تأکید بر گفت‌وگو و همکاری

تاکید ارتش پاکستان و وزارت امور خارجه بر گفت‌وگو و همکاری مشترک به منظور حل مسائل مشترک نشان از تصمیم دو کشور برادر برای تقویت روابط خود و مقابله با چالش‌های امنیتی است.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *