شهدای غزه در قبر هم از شر اشغالگران صهیونیستی در امان نیستند

در گوشه‌ای از محله التفاح شهر غزه، شهدای فلسطینی حتی پس از مرگ نیز از شر نظامیان اشغالگر صهیونیستی در امان نمانده‌اند. عکاس خبرگزاری فرانسه شاهد اقدامات وحشیانه نظامیان اشغالگر در حال نبش قبر بوده است که بقایای پیکر‌های پیچیده شده در کفن را در کنار قبر و روی زمین گل آلود انداخته‌اند.

ادامه رنج شهدای فلسطینی پس از مرگ

گزارش‌ها حاکی از آن است که شهدای فلسطینی در باریکه غزه پس از مرگ نیز آرامش ندارند. اهالی غزه ناگزیر شده‌اند به دلیل تعداد زیاد شهدا و ترس از حملات نظامیان اشغالگر، شهدای خود را در قبور دسته جمعی دفن کنند.

تعقیب و آزار فلسطینی‌ها توسط اشغالگران

نظامیان اشغالگر صهیونیست ادامه‌دهنده تعقیب و آزار فلسطینی‌ها هستند، اعم از زنده یا مرده. آن‌ها با نبش قبر شهدای فلسطینی، به سرقت اعضای بدن و رها کردن باقیمانده پیکر‌ها روی زمین اقدام می‌کنند.

اعتراف رژیم صهیونیستی به نبش قبرها

پیش از این نیز رژیم صهیونیستی به نبش قبر فلسطینیان در باریکه غزه اعتراف کرده بود. این اقدامات نه تنها نقض حرمت مردگان است، بلکه نقض آشکار حقوق بشر و حرمت انسانی به شمار می‌رود.

تخریب گسترده قبور توسط ارتش اشغالگر

وزارت امور مذهبی در باریکه غزه اعلام کرده است که ارتش اشغالگر صهیونیستی در جریان جنگ غزه از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، بیش از دو هزار قبر را در بیست قبرستان رسمی و غیر رسمی، اعم از قبور کنار خیابان‌ها و داخل بیمارستان‌ها، تخریب کرده است.

نتیجه‌گیری: تداوم ظلم و تجاوز علیه مردم فلسطین

این اقدامات وحشیانه نشان دهنده تداوم ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است. نبش قبرها و تخریب مقدسات نه تنها اعتراضات جهانی را برانگیخته، بلکه بی‌اعتنایی آشکار این رژیم به ارزش‌های انسانی و اخلاقی را نشان می‌دهد.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *