الحوثی: سرنوشت هرگونه ماجراجویی آمریکا علیه یمن محکوم به شکست است

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن، در اظهارات تازه‌ای تاکید کرده است که هرگونه ماجراجویی آمریکا علیه یمن محکوم به شکست است. این اظهارات در پاسخ به تهدیدات اخیر آمریکا و انگلیس علیه یمن بیان شده است.

پیام آمریکا از طریق عمان به صنعا

الحوثی گفته است که صنعا پیامی از آمریکا از طریق عمان دریافت کرده که در آن آمریکا تهدید کرده است جبهه‌ها را علیه یمن فعال خواهد کرد. وی در ادامه تأکید کرده که هرگونه تلاش آمریکا برای اجرای این تهدید محکوم به شکست خواهد بود.

موضع قاطع الحوثی در برابر آمریکا

عضو شورای عالی سیاسی یمن، در بیانیه‌ای قاطع، اظهار داشته که اگر آمریکا خواهان حفظ قدرت و شوکت مورد ادعای خود است، باید از حمله و تهدید علیه ملت و سرزمین یمن خودداری کند.

حمایت یمن از مقاومت فلسطین

«محمد البخیتی»، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن، نیز گفته است که ملت و نیروهای مسلح یمن هیچ هراسی از موشک‌ها و تجمع نظامی نیروهای ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ ندارند و در حمایت از مقاومت مردم غزه و گروه‌های مقاومت فلسطینی ثابت قدم هستند.

واکنش یمن به حملات ائتلاف آمریکایی

پس از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، آمریکا و انگلیس حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. این حملات در پی اقدامات ارتش یمن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه و هدف قرار دادن چند کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ انجام شده است.

تعهد ارتش یمن به حمایت از فلسطین

نیروهای ارتش یمن تعهد خود را برای ادامه حملات به کشتی‌های رژیم اسرائیل و کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، اعلام کرده‌اند.

نتیجه‌گیری: موضع یمن در برابر فشارهای بین‌المللی

مواضع اخیر الحوثی و سایر مقامات یمنی نشان‌دهنده تعهد قاطع این کشور به مقاومت در برابر فشارهای بین‌المللی و حمایت از حقوق ملت‌های مظلوم منطقه، به ویژه ملت فلسطین است. این مواضع نیز می‌تواند به عنوان نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر سلطه‌گری و تجاوزات خارجی تلقی شود.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *