همه میادین و بازارها در روز عید فطر تعطیل است


شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران، در روز عید فطر تعطیل خواهند بود. این اقدام به منظور احترام به این عید مهم دینی و فراهم آوردن فرصت برای عبادت و استراحت شهروندان اتخاذ شده است.

ساعت کاری میادین و بازارها پس از عید

همچنین، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام داشته که روز بعد از عید فطر، میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به صورت نیمه وقت و از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ بعدازظهر به شهروندان خدمت‌رسانی خواهند کرد. این ترتیب به منظور رفاه حال شهروندان و تامین نیازهای اساسی آن‌ها پس از تعطیلات عید فطر صورت گرفته است.

آرزوی قبولی طاعات و عبادات

در اطلاعیه صادر شده توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، برای تمامی شهروندان آرزوی قبولی طاعات و عبادات شده است. این پیام نشان‌دهنده اهمیت این روز در فرهنگ و سنت‌های اسلامی و احترامی است که شهرداری تهران برای آن قائل است.

پیام شهرداری به شهروندان

شهرداری تهران از شهروندان خواسته است تا با توجه به تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در روز عید فطر، برای خریدهای خود برنامه‌ریزی نمایند تا در طول این تعطیلی با کمترین دشواری مواجه شوند. همچنین، از آن‌ها خواسته شده است تا با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، سلامت خود و دیگران را در اولویت قرار دهند.

نتیجه‌گیری

تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در روز عید فطر، نشان‌دهنده تلاش شهرداری تهران برای ایجاد فضایی معنوی و آرام برای شهروندان در این روز مبارک است. شهرداری با برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات نیمه وقت در روز بعد از عید، تلاش می‌کند تا نیازهای شهروندان را پاسخ دهد و به بهترین شکل ممکن به آن‌ها خدمت‌رسانی کند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *