رزمندگان غیور پاسخ جنایات صهیونیست‌ها را خواهند داد

در پی شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه به دست رژیم صهیونیستی، وزیر کشور با پیامی تبریک و تسلیت اعلام کرد. این پیام حاوی ابراز نابودی وحشتناک این رژیم غیرقانونی بوده و پرچم اسلام را به دست رزمندگان غیور معرفی کرده است.

پیام وزیر کشور:

وزیر کشور، احمد وحیدی، در پیامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که مردان مؤمن را به عهد صادقانه با خدا توصیف می‌کند، شهادت سربازان نظامی را به عنوان نمادی از استواری در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد. او این شهدا را مردانی با اراده قوی و پایمردی بی‌مثال دانست و به آنها افتخار افتخار کرد.

وحشتناک‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی:

در این پیام، وحیدی به وحشتناک‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرده و شهادت مستشاران نظامی را علامتی از ناپاکی و فرار بی‌پایان این رژیم در برابر شکست طوفان الاقصی خواند. او بیان کرد که پرچم اسلام هرگز افتادنی نیست و رزمندگان غیور ایران به تمام قدرت خود به پاسخ به این وحشتناک‌ترین اعمال اقدام خواهند کرد.

نمادهای مقاومت:

شهادت مجاهدان نستوه، حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی نشانه‌های دیگری از حضور قوی و مقاومتی در برابر تروریسم داعشی-اسرائیلی است. این افراد با شجاعت خود در جهاد فی سبیل الله موفق به آفریدن حماسه‌هایی در مقابل دشمنان اسلام شدند.

پیام تبریک و تسلیت:

وزیر کشور در پایان پیام خود، شهادت این سربازان شجاع را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده‌های معظم آنها تبریک و تسلیت گفت. او از صبر و ایمان بازماندگان این شهدا خواست و اجر و صبر الهی را برای آنان آرزو کرد.

با شهادت این سربازان مبارز، ایران نشان داده است که در مقابل جنایات وحشیگرانه رژیم صهیونیستی، مستقیم و با اراده مقاومت خواهد کرد و پرچم اسلام همیشه برافراز خواهد بود.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *