نیکبخت: بازار کالاهای اساسی به شدت رصد شود

وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای معاونان، با تاکید بر لزوم رصد دقیق بازار کالاهای اساسی، از معاونان خود خواست در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت در این جلسه با ابراز تأسف از سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و یارانش، این مصیبت را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری رئیس جمهور شهید، گفت: دکتر رئیسی به معنای واقعی مقلد امام و رهبری بودند و همواره بر اطاعت از فرامین ایشان و به کارگیری رهنمودهایشان در دولت تاکید می‌ورزیدند.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین با اشاره به روحیه بالای تعامل رئیس جمهور با گروه‌ها و سلایق مختلف سیاسی، اظهار داشت: در طول مدت همکاری با ایشان، هرگز سخنی از ایشان علیه مخالفان دولت نشنیدم.

نیکبخت با تاکید بر پیگیری و دقت نظر رئیس جمهور در انجام امور اجرایی، گفت: ایشان همواره بر حل قطعی مسائل و مشکلات و پرهیز از عبور سطحی و مقطعی از موضوعات تاکید داشتند.

وی در ادامه با تجلیل از وزیر امور خارجه شهید، گفت: دکتر امیرعبداللهیان اخلاق‌مدارترین وزیر کابینه بود. وقار، متانت و کم حرفی از ویژگی‌های بارز ایشان بود و همه، هنر دیپلماسی او را در مدیریت مسائل فلسطین و جبهه مقاومت تحسین می‌کردند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به مسئولان نظام و مدیران دولت، گفت: فرمایشات ایشان روحیه‌بخش و مسوولیت‌آفرین است و بر همه ما تکلیفی دوباره برای انجام وظایف با تلاش مضاعف ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر مجاهدت‌های رئیس جمهور در دولت، گفت: باید در مسیری که ایشان برای ما ترسیم کرده‌اند، که همان مسیر خدمت و تلاش برای مردم است، گام برداریم و روح ایشان را بر اعمالمان حاضر و ناظر بدانیم.

نیکبخت در ادامه جلسه، با اشاره به دستور کار، از معاونان خود خواست تا بازار کالاهای اساسی را به شدت رصد کنند و با هرگونه اخلال در نظم بازار به طور قاطع برخورد کنند.

این دستور وزیر جهاد کشاورزی در حالی صادر می‌شود که نگرانی‌هایی از افزایش قیمت کالاهای اساسی در پی این حادثه ناگوار وجود دارد.

امیدواریم با اقدامات جهاد کشاورزی، شاهد ثبات و آرامش در بازار کالاهای اساسی باشیم.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *