۲۷۵۹ مصدوم در تصادفات دوماهه کهگیلویه و بویراحمد: بالگرد اورژانس ۱۹ بار به پرواز درآمد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش آمار تصادفات و مصدومان در دو ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

محمدامین نیکویی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه طی این مدت 13 هزار و 653 ماموریت توسط نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی در این استان انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد، 7 هزار و 284 ماموریت شهری و 4 هزار و 369 ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: 27 هزار و 879 مورد تماس با سامانه 115 اورژانس در این مدت ثبت شده که 13 هزار و 653 مورد آن منجر به اعزام آمبولانس شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصدومان تصادفات، گفت: 2 هزار و 759 نفر از مصدومان تصادفات طی دو ماهه نخست امسال توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی استان انتقال یافته‌اند.

نیکویی‌نژاد از انجام 19 مورد پرواز توسط بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی استان در این مدت خبر داد و گفت: 9 مورد از این پروازها در فروردین ماه و 10 مورد در اردیبهشت ماه انجام شده است.

وی همچنین از انجام 10 مورد احیای موفق توسط کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد طی این مدت خبر داد.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *