سرشبکه قاچاق مواد مخدر دستگیر شد

در گزارشی از جام جم آنلاین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، سردار ایرج کاکاوند، اعلام کرد که در یک عملیات پیچیده، سرشبکه قاچاق مواد مخدر با نام عبدالهادی براهویی با موفقیت دستگیر شده است.

اقدامات موثر علیه قاچاقچیان

ضربه محکم به شبکه مسلح قاچاق مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد که این سرشبکه با اقدامات مسلحانه و ورود مواد مخدر به داخل کشور مشغول به فعالیت بوده و با برنامه‌ریزی گسترده پلیس شناسایی و دستگیری شده است.

کشف و ضبط مواد مخدر و اسلحه‌های سنگین

حجم قابل توجهی از مواد مخدر کشف و تعداد زیادی از متورقین دستگیر شدند

در این عملیات، بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر، از جمله ۵ تن شیشه و هروئین، توسط پلیس ضبط شد. همچنین ۳۲ دستگاه خودرو و تعدادی از سلاح‌های سبک و نیمه سنگین نیز از این گروه قاچاقچی کشف شد.

توقیف اموال و دارایی‌های قاچاقچی

توقیف میلیاردها تومان از اموال و دارایی‌های عبدالهادی براهویی

پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به توقیف میلیاردها تومان از اموال و دارایی‌های عبدالهادی براهویی نیز شد. سردار کاکاوند اظهار کرد که این فرد از لحاظ مالی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان گردش مالی داشته است.

اهمیت دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر

مقابله با تهدید مواد مخدر: نقش پلیس در حفظ امنیت جامعه

سردار کاکاوند به اهمیت دستگیری این سرشبکه پرداخت و تصریح کرد که این عملیات به افشای ارتباطات قاچاقچیان برای ورود و خروج مواد مخدر کمک کرده است. این تلاش‌های پلیس برای مقابله با مسائل مواد مخدر، اعتیاد و حفظ امنیت جامعه بسیار حیاتی است.

پیشگامی در طرح آرامش

اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در شهر

پایان گزارش، سردار کاکاوند از اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در شهر خبر داد و اعلام کرد که قریب به ۵ تن مواد مخدر از ۱۲۵ نفر قاچاقچی در این طرح کشف و ضبط شده است. در این طرح، ۱۱ هزار معتاد متجاهر و ۳۷۰۰ خرده‌فروش هم نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *