سبایوس: در رئال مادرید می‌مانم و برای جایگاهم می‌جنگم

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید، علیرغم شایعات جدایی، اعلام کرده است که قصد ماندن در این تیم و رقابت برای جایگاه خود در ترکیب اصلی را دارد.

در هفته‌های اخیر، گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده سبایوس در رئال مادرید مطرح شده بود. با توجه به فرصت‌های محدود بازی برای این بازیکن، بسیاری بر این باور بودند که او ممکن است در تابستان آینده این تیم را ترک کند.

اما سبایوس در مصاحبه اخیر خود، این شایعات را رد کرده و تأکید کرده است که قصد دارد در رئال مادرید باقی بماند و برای کسب جایگاه ثابت در ترکیب اصلی تلاش کند. او معتقد است که حتی بازی کردن برای مدت زمان کوتاه در چنین تیم بزرگی، ارزش بسیار بیشتری نسبت به بازی کردن در تیم‌های دیگر دارد.

سبایوس در این باره گفته است: “راحت‌ترین کار این است که تسلیم شوم، اما من می‌خواهم برای موفقیت در رئال مادرید مبارزه کنم. به نظر من، 10 یا 15 یا 20 دقیقه بازی کردن در رئال مادرید بسیار بیشتر از 10 بازی حضور ثابت در دیگر تیم‌ها ارزش دارد.”

سبایوس در فصل گذشته موفق شد با رئال مادرید قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. با این حال، او در فهرست تیم ملی اسپانیا برای یورو 2024 قرار نگرفت.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *